Σάββατο 26 Δεκεμβρίου 2009

Περί ψόφιου σκύλου

Διάβασα στην εφημερίδα της Αδελφότητος οτι ο κοινοτάρχης (ή διαμερισματάρχης αν προτιμάτε) έκανε μήνυση κατ' αγνώστων γιατί πέταξαν ένα ψόφιο σκυλί κάτω απ τα Πανταζάτικα και μάλιστα σε σημείο που υπάρχει ευθεία ροή νερού προς το Χαλίκι και φυσικά όσο το σκυλί σαπίζει το διερχόμενο από το κουφάρι του νεράκι της βροχής θα το πίνουμε στο ποτήρι μας...
Δεν διαφωνούμε με την ενέργεια του κοινοτάρχη, απλώς συνδιασκεδάζουμε με το γεγονός.
 Γιατί τόσο ο κοινοτάρχης  όσο κι εμείς οι εν Αθήναις αλλά και οι κάτοιοι του χωριού γνωρίζουμε πολύ καλά ποιός είναι ο δράστης αλλά δεν μπορούμε να το πούμε φωναχτά και ευθύτατα διότι θα βρούμε τα σπίτια μας καμένα ή το λιγώτερο ληστευμένα λόγω της εκδικητικής του μανίας...
Δεύτερον, είναι ανόητο να περιμένουμε από την οποιαδήποτε τοπική αγριογουρουνώνυτη Αρχή να μας λύσει οποιοδήποτε πρόβλημα και ειδικά ποινικού χαρακτήρα...
Τρίτον, τα παράπονα στο ΔΣ της Αδελφότητας που του έδωσε και στολή να χορέψει  με το χορευτικό στο πανηγύρι το καλοκαίρι, αντί να του γυρίσουν όλοι την πλάτη και να τον φτύσουν κατάμουτρα που έχει κάνει το χωριό μπάχαλο!
 Ούτε στο αντάρτικο δεν το πλάκωνε τόσος φόβος και ερημιά το χωριό μας!



Αναγνώστης Στάθης

6 σχόλια:

  1. Στο Αντάρτικο,ο φόβος έσκιαζε 'οχι το χωριό μας,αλλά τους χωροφυλάκους στο Δεσποτικό...Αυτά τα ολίγα για την αποκατάσταση της ιστορικής αλήθειας.....Να είσαι πιο προσεκτικός με τα παραδείγματα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ε ναι,σωστα...Οι χωριανοι γουσταρανε γιατι τους ειχαν στα ωπα-ωπα οι κατσαπλιαδες...Μη τρελαθουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αν δε σου εχουν πει οτι η Αετοπετρα ηταν ανταρτοχωρι,λυπαμαι πολυ για την ενημερωση σου....Η αληθεια ειναι,αφου θες να το χοντρυνουμε, οτι "συμοριτες" κ "κατσαπλιαδες" ειναι χαρακτηρισμοι που αποδωθηκαν στους ανταρτες ,απο κεινους που το καιρο της κατοχης εκαναν διακοπες στη Μ.Ανατολη,αλλα κ τα τσιρακια τους τους Γερμανοτσολιαδες,που μετα γινηκαν Χιτες κλπ κλπ....Δε το αφηνεις το θεμα,γιατι θα παει μακρυα η βαλιτσα?....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Επειδή ξέρω οτι ήταν ανταρτοχώρι τα λέω αυτά...ανταρτοχώρι,μάλιστα,το οποίο "πλάκωσε η φοβέρα...".Το θέμα το αφήνω γιατί η "ξύλινη" γλώσσα είναι ανίκητη και πολύ εκνευριστική για να την υποστώ.Απλά έκανα παρέμβαση γιατί δε θέλω να μένουν λανθασμένες εντυπώσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 1) Απάντηση στο ανώνυμο 26/12/2009.
    α) Στην Αετόπετρα έχουμε όλοι μας ονοματεπώνυμα και τις απόψεις μας τις λέμε επώνυμα,ντόμπρα και σταράτα.Υπό την ανωνυμία κρύβονται γνωστών ηθών άρρενες και θήλεα...
    β)Υποδείξεις δεν δέχομαι από κανέναν!Εχω γνωστό ονοματεπώνυμο, διεύθυνση και τηλέφωνο κι όποιος θέλει μπορούμε να το συζητήσουμε αν το χωριό μας ήταν φοβισμένο ή όχι στην περίοδο 1945-1949.Στο χωριό μας είχαμε και χαφιέδες, και σπιούνους, και προδότες, και συνεργάτες, και αντιπροσώπους, και λαϊκούς δικαστές (τύπου ΣπύροΣκεύη, βλ "Ελένη" Γκατζογιάννη), και ήρωες, και μεγαλόψυχους, και παλλικάρια, και λεβέντες, και μαχητές...Η Αετόπετρα ήταν ένα χωριό όπως όλα τα χωριά της Ελλάδας, με τα βάσανά του και τον αγώνα για αναίμακτη επιβίωση..

    2)Απάντηση στο ανώνυμο 8/1/2010
    Η Αετόπετρα δεν ήταν ούτε ανταρτοχώρι, ούτε ανταρτομάνα ούτε ανταρτοπατέρας, ούτε τίποτα. Μία γυναίκα βγήκε στο βουνό μετά το 1945 η Αγαθή Τζόκα που σκοτώθηκε στο Γράμμο το 1949 και ΚΑΝΕΝΑΣ άλλος. Η Αναστασία Μάνου ακολούθησε τον αρραβωνιαστικό της στο βουνό και δεν ήταν μαχήτρια. Ολοι οι υπόλοιποι Αετοπετρίτες άντρες και γυναίκες που βρέθηκαν στις τάξεις του Δημοκρατικού Στρατού ήταν επιστρατευμένοι από τον Δημοκρατικό Στρατό , άλλοι σκοτώθηκαν στις μάχες (πχ Μιχ. Μάνος), άλλοι τραυματίστηκαν (πχ Ευθ. Τσαμπούρη)κι άλλοι γλύτωσαν (πχ Γρ. Μάνος).
    Για τα αθώα θύματα αυτού του τρελλού πολέμου, τα λαϊκά δικαστήρια, τα καψίματα σπιτιών, την απόπειρα παιδομαζώματος, τη λεηλασία, τη φωτιά και τη δίωση κι απ τις δυο πλευρές των αντιμαχομένων, τις εξορίες και τους φακέλλους κοινωνικών φρονημάτων που ακολούθησαν καλύτερα να βαστάμε μικρό καλάθι...
    Χαίρομαι που μαθαίνω εδώ οτι οι Γερμανοτσολιάδες έγιναν μετά Χίτες!Δηλαδή πρώτα (πότε?) ήταν γερμανοτσολιάδες και μετά (πότε?) έγιναν χίτες!Είναι κι αυτή μια άποψη για συζήτηση.

    3)Απάντηση στο ανώνυμο 8/1/2010
    Τελικά ήταν ανταρτοχώρι που το πλάκωσε η φοβέρα ή όχι να ξέρουμε κι εμείς βρε παιδιά?
    Ανταρτοχώρι θα πει χωριό που ήταν κατειλημμένο από αντάρτες ή χωριό που έβγαζε αντάρτες? Κι όταν λέμε αντάρτες εννοούμε αριστερούς ή δεξιούς αντάρτες? Αντάρτες που γουστάρανε να μας κάνουν Β. Κορέα, Αλβανία, Κούβα κλπ ή αντάρτες που γουστάρανε να μας κάνουνε και μας κάνανε τελικά Κολομβία, Μπουρκίνα Φάσο, Γκαμπόν κλπ?
    Κι όσον αφορά τους πρώτους ας φτύσουμε τον κόρφο μας κι ας ψιθυρίσουμε "Ευτυχώς ηττηθήκατε σύντροφοι" γιατί καλός είναι ο κουμουνισμός αλλά χρειάζεται τον καπιταλισμό για να του κάνει τα έξοδα...
    Οσο για τους δεύτερους, ας είναι καλά η ατμομηχανή που λέγεται Γερμανία, ας είναι καλά τα ευχαριστούμε στους αμερικάνους, ας είναι καλά τα ανήκομεν εις την Δύσιν, ας είναι καλά η κατακουρελιασμένη δημοκρατία μας που έχει κάποια ελπίδα στην Ομοσπονδιακή Ευρώπη του 2050 να δει άσπρη μέρα...

    Πάλι μαθήματα πολιτικής και ιστορίας θα κάνουμε εδώ μέσα!

    Στάθης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λαλίστατο σε βρίσκω, κ σίγουρα με ονοματεπώνυμο…Άραγε με το επώνυμο Αναγνώστης είναι πολλοί στην Αετόπετρα?Ή μήπως να ρωτήσω τον ανώνυμο χοιροβοσκό ,χηνοβοσκό κλπ κλπ όπως τον αναφέρεις........
    Πάμε τώρα παρακάτω.Για να κάνεις μαθήματα πολίτικης ιστορίας θα πρέπει να σταματήσεις τις αφαιρέσεις σε επίπεδο μεθοδολογίας ,και στη συνέχεια να μου δώσεις ένα επιστημονικό όρο της έννοιας ξύλινη γλώσσα, όχι τίποτα άλλο αλλά θα συμφωνήσω με τον επίλογο της απάντησης σου, κάτι το οποίο όμως μπορώ να το τεκμηριώσω με Μαρξιστικούς όρους πολιτικής οικονομίας.
    Θα πρέπει να σε διαβεβαιώσω ότι ούτε κουκούλα φόρεσα ποτέ για να κρύψω το πρόσωπο μου(όπως οι πολιτικοί πρόγονοι του Γκατζογιάννη), ούτε κ ντράπηκα για τις ιδέες μου… Απ την άλλη αγνοώ το τηλέφωνο και τη διεύθυνση σου ώστε να σε πάρω και να το συζητήσουμε.(εκτός αν αυτά τα περί ανωνυμίας κλπ είναι τσαμπουκάδες του διαδυκτίου,αλλά αν είναι να το χοντρύνεις ,μη το κάνεις σαν 15χρονο...Εγώ τουλάχιστον είμαι ενήλικος....) Άσε που δε γράφω για να κονομήσω δημοσιότητα αλλά και με με το ζωτικό ψεύδος του Υψεν δεν είχα ποτέ πολλά πολλά...
    Με τη δική μου πολιτική ταυτότητα είναι πιθανό να υπάρχουν και άλλοι αναγνώστες (στατιστικά τουλάχιστον στέκει αυτή η εκδοχή),και με βάση αυτό,σου πρότεινα αρχικά να είσαι πιο προσεκτικός με τα σχόλια σου. Αν επιμένεις σε αυτού του είδους τον αντικομουνισμό, είναι δικαίωμα σου, όμως καλά θα κάνεις να δημιουργήσεις ένα άλλο blog ,σαφώς πιο προσωπικό και χωρίς να επικαλείσαι το χωριό…Αυτά τα λίγα,θέλω να πιστεύω ότι ήμουν τουλάχιστον ευγενικός σε ότι έγραψα,και ελπίζω να μπορώ και να συνεχίσω να μπαίνω εδώ μέσα,και να διαβάζω τα νέα του χωριού....

    ΑπάντησηΔιαγραφή